Home  Bravofly foglalás Légitársaságokkal kapcsolatos információk

Information about airlines

Megvásárolta kedvezményes árú jegyét a Bravofly weboldalán és... végre itt az indulás napja!

Minden légitársaság pontos szabályokat ad meg az utasfelvételre és a pogyászokra vonatkozóan és a low cost légitársaságok külön díjat számolnak fel módosítási kérelem esetén.

Indulás előtt ellenőrizze a járatát üzemeltető légitársaság feltételeit a lenti menü segítségével és tájékozódjon az Európai Unió repülőterein bevezetett új biztonsági szabályokról.

Válassza ki a légitársaság nevét a menüből és ellenőrizze a módosítási díjat, az utasfelvételre és a poggyászokra vonatkozó információkat, utazási feltételeket:

Elkészítette foglalását és kérdése van?
Nem találja a választ a gyakori kérdések között?
Hívjon bennünket a 06-40-888123 telefonszámon.

Nem találja a járatát üzemeltető légitársaságot?
Hívja Ügyfélszolgálatunkat a 06-40-888123 telefonszámon és kérjen információt az utazással kapcsolatban vagy a jegymódosításra vonatkozóan, ha a járatát üzemeltető légitársaság nem szerepel a listán: az Ön rendelkezésére állunk hétfőtől pénteking, 9:00 és 18:00 óra között.

A foglalás módosítását vagy törlését telefonon kell kérni legalább 24 órával a járat indulása előtt a 06-40-888123 telefonszámon, hétfőtől pénteking, 9:00 és 18:00 óra között. 

A foglalás módosítása (dátum / indulási idő / utas nevének módosítása) végett utazási irodánk lép kapcsolatba a járatüzemeltető légitársasággal/szolgáltatóval, hogy ellenőrizze a módosítási kérelem teljesíthetőségét.

Tájékoztatjuk, hogy a jegy módosítása nem minden esetben megengedett, a kérelmet a járatüzemeltető légitársaság hagyja jóvá vagy utasítja el az előre meghatározott szabályok alapján.

Néhány fontos megjegyzés
1. Módosításokkal, lemondásokkal kapcsolatos igényét, telefonon jelezheti, legalább 24 órával a járat indulása előtt.
2. Vasárnapi és hétfői indulás esetén, péntekig kell felvennie velünk a kapcsolatot..
3. Bizonyos díjak és repülőjegyek esetében nincs lehetőség visszatérítésre, vagy kezelési költségek merülhetnek fel. A fenti táblázatból válassza ki a repülőtársaságot, és megtekintheti szabályzatukat.
4. Díjmagyarázat:
4.1 Módosítás az utas kérésére: 5,00 € kezelési költség utasonként és utanként. Azonban, amennyiben vásárolt Assistance Csomagot (Assistance Csomagjaink számos hozzáadott szolgáltatást tartalmaznak, például utasbiztosítást és személyre szóló ügyfélszolgálati támogatást) nálunk, akkor nincs kezelési költség, ha módosítja foglalását.

4.2 Visszatérítési kérések magyarázata az alábbi táblázatban

VISSZATÉRÍTÉS
OKA
AZ EREDETI FIZETÉSI MÓDDAL MEGGYEZŐ VISSZATÉRÍTÉS VISSZATÉRÍTÉS KUPONNAL ADMINISZTRÁCIÓS KÖLTSÉGEK VISSZATÉRÍTÉSE
ASSISTANCE CSOMAG*
NÉLKÜL
 
ASSISTANCE CSOMAGGAL*
Visszamondás az utas részéről 20 € kezelési költség fizetendő
visszatérítési kérelmenként
Nem fizetendő kezelési költség Nem fizetendő kezelési költség Nem visszatéríthető
Menetrendváltozás/ törlés a légitársaság részéről 20 € kezelési költség fizetendő
visszatérítési kérelmenként
20 € kezelési költség fizetendő
visszatérítési kérelmenként
Nem fizetendő kezelési költség Visszatéríthető

 

4.3 A jegy felhasználásának elmulasztása esetén, kupont állítunk ki, a Vásárlási feltételek 4.3. pontjában található időrend szerint. A korábban említett pontnak megfelelően az adminisztrációs költségek a következők: 20 € fix díj, plusz 20%-os levonás a légitársaság visszatérítésből, a már levont fix díjjal együtt. Minimum 10 € értékben állítunk ki kupont, és a kezelési költség maximális összege 80 €.

Megjegyzés: Minden olyan esetben, amikor fizetés Eurótól eltérő pénznemben történt, a kezelési költség átváltásra kerül az utas által használt pénznemre.


 

Ügyfélszolgálatunkon keresztül kérheti a légitársaságok által ajánlott kiegészítő szolgáltatások megvételét vagy igénybevételét is.

A Kiegészítő szolgáltatások megvételének vagy igénybevételének kérésekor mi fogunk kapcsolatba lép a járatüzemeltető légitársasággal/szolgáltatóval, hogy ellenőrizze a módosítási kérelem teljesíthetőségét.

Kérjük ne feledje:

  1. A kiegészítő szolgáltatások megvételét vagy igénybevételét a járat indulása előtt legalább 48 órával kell kérni a 06-40-888123 telefonszámon, Hét-Pén 9-18 óra között.
  2. Ha járata vasárnap vagy hétfőn indul, módosítási kérelmét a járatindulást megelőző péntekig fogadjuk el.
  3. Amennyiben az utas kéri kiegészítő szolgáltatás megvételét vagy igénybevételét, utasonként ügyintézési költségként kiegészítő költség kerül felszámításra (nem euróban történő fizetés esetén az ügyintézési költségek az utas által használt pénznemre kerülnek átszámításra), foglalásonként legfeljebb 20,00 euró értékben az alábbiak szerint:
Kiegészítő szolgáltatás Ügyintézési költség utasonként
Extra poggyász 3,50 euró
Elsőbbségi beszállás 3,50 euró
Internetes utasfelvétel 3,50 euró

Bravofly: olcsó utak neked!

Bravofly a BravoNext SA regisztrált nemzetközi márkajelzése.

Copyright © 2006-2017 Bravofly.hu - Minden jog fenntartva.

A Bravofly.hu a Bravofly Csoport weboldala.

 

» Repülőjáratok foglalása » Szállásfoglalás » Autóbérlés » Utazási kalauz letöltése